Зокрема, начальник управління контрольно–перевірочної роботи Тарас Михайлюк доповів, що впродовж звітного періоду до управління контрольно–перевірочної роботи надійшло до виконання 9737 заявок (заяв) на проведення контрольних заходів (в середньому 811 в місяць), що на 477 менше ніж у відповідному періоді минулого року. Виконано – 9178, або 94,3%.
Начальник управління обслуговування громадян Оксана Козло поінформувала, що протягом минулого року в області були запроваджені нові механізми надання послуг, напрацьовані сучасні методики і програми, зміцнені та модернізовані інформаційні ресурси і технічна база. У рамках організації прийому за принципом «єдиного вікна» на Івано-Франківщині створено 18 сервісних центрів, в яких прийом здійснюється щоденно, протягом дня, незалежно від адреси проживання пенсіонера. За рік профільними підрозділами надано близько 441 тис. послуг, а за І квартал 2020 року – 75 тис. послуг.
Крім цього вона зазначила, що у числі запланованих завдань – переведення більшості послуг, пов’язаних з наданням пенсійного забезпечення і соціального страхування, в електронний формат.
Підбиваючи підсумки роботи колегії очільниця фонду в області Надія Павлюк повідомила, що усі сервісні центри приведені до єдиного стандарту щодо якості обслуговування громадян. Надія Павлюк звернулася до керівників цих центрів та наголосила на дотриманні правил прийому відвідувачів в умовах карантину.